Zwroty/wymiany i reklamacje

Zwroty zamówień

Jeśli chcesz dokonać zwrotu w naszym sklepie poinformuj nas proszę o tym mailowo ,zdarza się ,że przesyłka nie dociera do nas zawsze na czas. Zgłoszenie takiego zwrotu poprzez maila ,ułatwia całą procedurę zwrotu.

 

Pamiętaj proszę ,chcesz zwrócić produkt napisz do nas: shop@montibi.pl lub montibi.sklep@gmail.com 

 

PROSIMY O NIENADAWANIE ZWROTÓW POPRZEZ SZYBKIE ZWROTY INPOST , USŁUGA NIE JEST JESZCZE DOSTĘPNA I NIE OBSŁUGUJEMY TAKIEGO ZWROTU.

Formy zwrotu opisujemy poniżej.

-Odstąpienie od umowy sprzedaży

Drogi kliencie jeśli: 

- jesteś konsumentem

lub

- osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Od zakupu możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@montibi.pl lub, dołączając taki dokument do przesyłki zwrotnej.

Możesz wykorzystać do tego nasz Formularz zwrotu/wymiany MONTIBI.pdf dostępny pod linkiem.

Zamówienie  zwróć do nas niezwłocznie na adres podany poniżej  nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 

MONTIBI DTECH Inkubator Przedsiębiorczości A210

Geodetów 1

64-100 Leszno

PROSIMY NIE NADAWAĆ PRZESYŁEK ZWROTNYCH POCZTĄ POLSKĄ , PRZESYŁKI NIE ZAWSZE DO NAS TRAFIAJĄ NA CZAS. UTRUDNIA TO PROCEDURĘ ZWROTU.

WAŻNE!!!

Jeśli chcesz skorzystać z formy zwrotu paczkomatem INPOST, napisz do nas na shop@montibi.pl lub montibi.sklep@gmail.com 

-Termin odstąpienia od umowy

Od umowy możesz odstąpić w terminie  do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Koszt dostarczenia zwracanego produktu do sprzedawcy ponosi kupujący.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu np smoczki.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

WYMIANY

Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów poprzez wypełnienie formularza zgodnie z procedurą zwrotu w naszym sklepie i złożenie nowego zamówienia.

Prosimy o odesłanie produktów wraz z formularzem dostępnym w poniższym linku- ułatwi nam to proces zwrotu środków i realizację nowego zamówienia. 

Formularz zwrotu/wymiany MONTIBI.pdf

 Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@montibi.pl lub montibi.sklep@gmail.com lub drogą pocztową na adres Barbary Jeziorkowskiej 102/7 64-100 Leszno.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie, w granicach prawem dopuszczonych, tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: Barbary Jeziorkowskiej 102/7 64-100 Leszno

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Produkty nie podlegające reklamacji

Produkty z uszkodzenia mechanicznymi (otarcia, rozerwania, oderwania lub naderwania elementów takich jak guziki, zamki itp).

Produkty z uszkodzeniami powstałymi na skutek nieprawidłowej konserwacji.

Uszkodzone produkty na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem.

Należy pamiętać o naturalnym zużywaniu się materiału co jest zjawiskiem występującym podczas użytkowania odzieży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl