FAQ & Kontakt

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

→ Zamówienia 

 

- Czy istnieje możliwość domówienia produktów do złożonego już zamówienia?

Tak istnieje taka możliwość, prosimy o jak najszybszy  kontakt mailowy na adres shop@montibi.pl . Drogą mailową przekażemy odpowiedź.

Jeśli zamówienie zostało już przetworzone przez nas magazyn i zostało przekazane do kuriera, niestety nie będziemy mogli już nic dołożyć do paczki.

- W otrzymanym zamówieniu był błąd/ niewłaściwy produkt. Co dalej?

 W przypadku stwierdzenie nieprawidłowości w zamówieniu prosimy o  niezwłoczny kontakt z biurem, jesteśmy dostępni pod adresem shop@montibi.pl lub montibi.sklep@gmail.com

- Czy mogę zamówić prezent bezpośrednio do obdarowanej osoby?

Tak, istnieje taka możliwość w polu danych do wysyłki proszę podać adres obdarowanej osoby.

Dokument sprzedaży/ Faktury wysyłamy elektronicznie , więc nie będzie go w paczce.

 - Czy zamówienie można złożyć z opcją pakowania na prezent?

Tak, wystarczy do koszyka dodać produkt o nazwie PAKOWANIE NA PREZENT, znajdziesz go w kategorii MODA.

 

 → Wysyłka 

 

 -Kiedy otrzymam swoje zamówienie? 

Wszystkie zamówienia staramy się realizować niezwłocznie. Przy każdym produkcie widnieje informacja o czasie realizacji/wysyłki zamówienia. 

 Czas dostawy od momentu wysyłki to 1-2 dni robocze.

-Dostarczona przesyłka  jest zniszczona. Co dalej? 

Kiedy zauważysz, że paczka dostarczano przez kuriera nosi wyraźne ślady zniszczenia ( koperta jest naderwana lub zalepiona jest taśmą kurierską) bardzo prosimy o zgłoszenie tego faktu kurierowi, oraz wypełnienie protokołu uszkodzenia przesyłki.

Każda nasza przesyłka jest ubezpieczona , a zgłoszenie przez klienta reklamacji u przewoźnika pomoże nam szybciej załatwić sprawę odszkodowania od firmy kurierskiej.

 

 → Zwroty & wymiana  

 

-Ile czasu mam na zwrot zamówienia?

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli termin ten został przekroczony niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych sytuacjach związanych z przekroczeniem terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy- spróbujemy znaleść rozwiązanie.

-Na jaki adres mogę odesłać zamówienie które chcę zwrócić?

Zwrot należy odesłać na adres:

MONTIBI

ul.Barbary Jeziorkowskiej 102/7

64-100 Leszno 

Aby dokonać zwrotu prosimy o wydrukowanie i wypełnienie Formularza zwrotu i dołączenie do przesyłki. (W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza prosimy o odręcznie wypisanie danych niezbędnych do zwrotu 

-Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu można pobrać pod załączonym LINKIEM (FORMULARZ ZWROTU ZAMÓWIENIA )

-Wymiana produktu na inny rozmiar/kolor 

W przypadku chęci wymiany produktu na inny rozmiar/kolor należy zwrócić do nas produkt który ma zostać wymieniony. 

 

 → Reklamacje  

 

-Jak zareklamować wadliwy produkt ?

W przypadku otrzymania wadliwego/uszkodzonego produktu prosimy o kontakt mailowy na adres: shop@montibi.pl lub montibi.sklep@gmail.com.  W wiadomości prosimy o opisanie wady oraz załączenie zdjęć (w miarę możliwości) pokazujących uszkodzenie. Niezwłocznie odezwiemy się do Państwa z odpowiedzią i dalszymi instrukcjami jak postępować z reklamowanym produktem. 

 

 

Nie znalazłeś odpowiedzi której szukasz, prosimy skontaktuj się z nami drogą mailową. 

Odpowiemy na twoje pytanie. 

Kontakt mailowy: shop@montibi.pl

 

 

MONTIBI


 

Adres i dane do korespondencji:

"MONTIBI" Adriana Grochowa
NIP: 6972232988
ul.Barbary Jeziorkowskiej 102/7
64-100 Leszno 

Numer rachunku bankowego 88 1140 2004 0000 3602 7979 9059 
Kontakt mailowy: shop@montibi.pl


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl