FAQ & Kontakt
FAQ - najczęściej zadawane pytania
→ Zamówienia
- Czy istnieje możliwość domówienia produktów do złożonego już zamówienia?
Tak istnieje taka możliwość, prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy na adres shop@montibi.pl . Drogą mailową przekażemy odpowiedź.
Jeśli zamówienie zostało już przetworzone przez nas magazyn i zostało przekazane do kuriera, niestety nie będziemy mogli już nic dołożyć do paczki.
- W otrzymanym zamówieniu był błąd/ niewłaściwy produkt. Co dalej?
W przypadku stwierdzenie nieprawidłowości w zamówieniu prosimy o niezwłoczny kontakt z biurem, jesteśmy dostępni pod adresem shop@montibi.pl lub montibi.sklep@gmail.com
- Czy mogę zamówić prezent bezpośrednio do obdarowanej osoby?
Tak, istnieje taka możliwość w polu danych do wysyłki proszę podać adres obdarowanej osoby.
Dokument sprzedaży/ Faktury wysyłamy elektronicznie , więc nie będzie go w paczce.
- Czy zamówienie można złożyć z opcją pakowania na prezent?
Tak, wystarczy do koszyka dodać produkt o nazwie PAKOWANIE NA PREZENT, znajdziesz go w kategorii MODA.
→ Wysyłka
-Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Wszystkie zamówienia staramy się realizować niezwłocznie. Przy każdym produkcie widnieje informacja o czasie realizacji/wysyłki zamówienia.
Czas dostawy od momentu wysyłki to 1-2 dni robocze.
-Dostarczona przesyłka jest zniszczona. Co dalej?
Kiedy zauważysz, że paczka dostarczano przez kuriera nosi wyraźne ślady zniszczenia ( koperta jest naderwana lub zalepiona jest taśmą kurierską) bardzo prosimy o zgłoszenie tego faktu kurierowi, oraz wypełnienie protokołu uszkodzenia przesyłki.
→ Zwroty & wymiana
-Ile czasu mam na zwrot zamówienia?
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli termin ten został przekroczony niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych sytuacjach związanych z przekroczeniem terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy- spróbujemy znaleść rozwiązanie.
-Na jaki adres mogę odesłać zamówienie które chcę zwrócić?
Zwrot należy odesłać na adres:
DTECH MONTIBI INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
ul.Geodetów 1
64-100 Leszno
Aby dokonać zwrotu prosimy o wydrukowanie i wypełnienie Formularza zwrotu i dołączenie do przesyłki. (W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza prosimy o odręcznie wypisanie danych niezbędnych do zwrotu
-Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu można pobrać pod załączonym LINKIEM (FORMULARZ ZWROTU ZAMÓWIENIA )
-Wymiana produktu na inny rozmiar/kolor
W przypadku chęci wymiany produktu na inny rozmiar/kolor należy zwrócić do nas produkt który ma zostać wymieniony.
→ Reklamacje
-Jak zareklamować wadliwy produkt ?
W przypadku otrzymania wadliwego/uszkodzonego produktu prosimy o kontakt mailowy na adres: shop@montibi.pl lub montibi.sklep@gmail.com. W wiadomości prosimy o opisanie wady oraz załączenie zdjęć (w miarę możliwości) pokazujących uszkodzenie. Niezwłocznie odezwiemy się do Państwa z odpowiedzią i dalszymi instrukcjami jak postępować z reklamowanym produktem.
Nie znalazłeś odpowiedzi której szukasz, prosimy skontaktuj się z nami drogą mailową.
Odpowiemy na twoje pytanie.
Kontakt mailowy: shop@montibi.pl
MONTIBI
Adres i dane do korespondencji:
D-TECH
NIP: 6961898815
Drzewce 33
64-125 Poniec
Tel kontaktowy: +48 726 286 836
Numer rachunku bankowego 35 1140 2004 0000 3202 8141 9818
